Wymiana w ramach gwarancji

Gwarancja na elektryczne produkty jest na 2 lata od dostawy (3 lata jeśli został zakupiony dodatkowy rok gwarancji). W przypadku uszkodzenia części elektrycznej urządzenia w okresie gwarancyjnym, nowy produkt jest dostarczany bezpłatnie jako zamiennik.

Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku:

– fizycznych uszkodzeń produktu;

– zużycia przedmiotu wynikającego z normalnego użytkowania;

– wad, które powstały w wyniku niewłaściwego, nieodpowiedniego lub niedbałego użytkowania produktu.

Aby użyć gwarancji proszę napisać informację na info@superzebra.pl

Najpierw otrzymasz automatyczną odpowiedź, odpowiedz na nią, przesyłając nam zdjęcie lub film, na którym wyraźnie widać, że produkt nie działa (urządzenie włączone, ładowane, podłączone, itp.).  

Jeśli nie będziesz w stanie udokumentować wady na wideo, możemy poprosić o zwrot produktu w celu sprawdzenia w naszym magazynie. Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek z odbiorem.  

TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.

Możesz przeczytać więcej o Ogólnych Warunkach i Polityce Plików Cookie, korzystając z łączy na dole strony.