Polityka zwrotów

Zgodnie z przepisami polskiego prawa konsumenckiego, masz 14 dni od otrzymania zamówienia na zwrot wszelkich produktów, które nie są dla Ciebie satysfakcjonujące, z zastrzeżeniem następujących warunków. W przeciwnym razie, niestety, nie będziemy w stanie zaoferować Ci zwrotu pieniędzy ani wymiany.


Czy mogę otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli nie jestem zadowolony z mojego drona?

Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony ze swojego drona, z przyjemnością zwrócimy Ci pieniądze.

Aby to zrobić, napisz do nas na adres info@aerodrone-eu.pl w ciągu 14 dni od otrzymania, podając numer zamówienia i wyjaśniając powody zwrotu. Należy pamiętać, że często potrzeba trochę praktyki, aby przyzwyczaić się do korzystania z drona, zanim będzie można zacząć latać nim z powodzeniem i naprawdę cieszyć się doświadczeniem Aerodrone.

Przeprowadzimy Cię przez proces zwrotu i refundacji. Należy pamiętać, że paczka zwrotna musi mieć ważny numer śledzenia, a koszty zwrotu ponosi klient (paczka zwrotna musi zostać odesłana na adres nadawcy przez odpowiednią usługę kurierską). Przed dokonaniem zwrotu prosimy o przesłanie nam kilku zdjęć drona i jego opakowania. Należy pamiętać, że zwrot musi być dokonany do Chin, kraju, z którego paczka została wysłana. Adres zwrotny zostanie wysłany po otrzymaniu zdjęć.

Wszystkie zwracane produkty muszą znajdować się w oryginalnym opakowaniu, w idealnym stanie, bez widocznych śladów użytkowania i ze wszystkimi oryginalnymi akcesoriami.

Zwroty będą dokonywane w ciągu 14 dni od ich otrzymania, zgodnie z przepisami prawa polskiego.


Jaka jest gwarancja na mojego drona?

Jesteśmy całkowicie pewni jakości naszych produktów, dlatego oferujemy przedłużenie gwarancji o 1 rok wszystkim naszym klientom, którzy zamówili ubezpieczenie Aerodrone.

Jeśli nie zamówiłeś ubezpieczenia Aerodrone, nadal będziesz korzystać z 2-letniej gwarancji na swojego drona, zgodnie z przepisami polskiego prawa konsumenckiego. W razie problemów prosimy o kontakt pod adresem info@aerodrone-eu.pl, podając numer zamówienia i szczegóły problemu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie! (odpowiadamy w ciągu 24 godzin).

W przypadku klientów, którzy nie subskrybują lub przerwali subskrypcję głowic zamiennych, obowiązuje 2-letnia gwarancja.
W przypadku klientów, którzy przerwali subskrypcję ponad 3 miesiące temu, 2-letnia gwarancja obowiązuje od daty zakupu.


Co należy zrobić w przypadku braku produktu?

Jeśli w przesyłce brakuje produktu (baterii, akcesoriów itp.), należy napisać do nas (w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania produktu) na adres info@aerodrone-eu.pl, podając numer zamówienia i szczegóły problemu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej wysłać brakujące elementy zamówienia. Prosimy o niezwracanie produktów do czasu otrzymania od nas odpowiedzi.


Mój dron dotarł uszkodzony, co powinienem zrobić?

Jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, napisz do nas (w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania produktu) na adres info@aerodrone-eu.pl, podając numer zamówienia i szczegóły problemu. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej znaleźć rozwiązanie. Nie odsyłaj produktu przed otrzymaniem od nas odpowiedzi, ponieważ być może dron został nieprawidłowo skonfigurowany (dla początkujących pierwszy start może być czasem skomplikowany).